Over de VR Arcade
Bij de VR Arcade kun je de ultieme VR-ervaring beleven. Je kan levensecht gamen in 200m2. Bewapend met een backpack, VR-bril en geweer is het aan jou en je team om de wereld van de ondergang te redden!
Uitdaging
De VR Arcade wil dat virtual reality hét uitje is van 2020. Bij de VR Arcade krijg je de volledige ervaring, je kan loungen, gebruik maken van mini-VR games en een hapje & drankje krijgen. Virtual reality moet zo normaal en populair worden als het boeken van een avondje bowlen of lasergamen. Op het moment hebben ze 4 vestigingen (in Amsterdam, Apeldoorn, Delft en Helmond). Hun ambitie is om te groeien in naamsbekendheid en in aantal boekingen.
Meer VR-bezoekers door Google Ads
Om de VR Arcade onder de aandacht te brengen bij de doelgroep heb ik verschillende Google Ads campagnes opgezet. De campagnes zijn opgedeeld in specifieke advertentiegroepen en testen met verschillende advertentieteksten en biedstrategieën. Dit om een zo laag mogelijke CPC (cost per click) en CPA (cost per action) te realiseren en een hoge conversieratio op de website.
Op social hebben we een retargetingscampagne ingezet. We heractiveren websitebezoekers die al op de website zijn geweest, maar nog niet hebben geboekt, door ze opnieuw een advertentie te laten zien op Facebook en Instagram.
Naamsbekendheid vergroten
Ook hebben we diverse social campagnes lopen om de naamsbekendheid te vergroten. We promoten organische content onder specifieke doelgroepen en verhogen de interactie met mooie video-content.