Frequently Asked Questions
Vind antwoord op je vragen
Hoe kun jij mijn doelgroep bereiken?
Door middel van data, zoekwoordenonderzoek en interessetargeting. Ik kan jouw doelgroep specifiek maken en effectief bereiken. Er zijn veel manieren om te targeten (zoals locatie, demografie, interesses, life events, lookalikes etc.), ik zorg ervoor dat jouw advertenties worden gezien door de juiste mensen.
Hoe communiceren we?
Gedurende onze samenwerking ben ik jouw aanspreekpunt en rapporteer ik met regelmaat. Dit kan via de mail of telefonisch, wat jij het prettigst vindt. Door direct contact te houden, kunnen we de campagne regelmatig bijsturen voor optimale resultaten.
Kan ik het niet beter zelf doen?
Misschien wel! Je moet zelf de afweging maken of het slim is om zelf tijd en geld te investeren om de systemen te snappen. Wil je het graag leren? Ik bied traingen aan in Google Ads en Facebook advertising.
Maar je kan ook mij als expert inhuren, want ik heb binnen no-time de campagnes opgezet en kan jou ook helpen om tot het gewenste resultaat te kom en.
Veel van mijn tijd spendeer ik aan advertising, ik volg cursussen en lees artikelen en boeken over online marketing, hierdoor weet ik alle ins en outs van advertising en kan ik jou beter helpen.
Ben je SEA, SEO, Display en Social specialist?
Nee, want dat is niet mogelijk. Ik weet genoeg van Google Ads en Social advertising om daar goede resultaten mee te behalen. Ik heb met beide systemen jarenlange ervaring voor tientallen klanten.
SEO is niet mijn expertise, maar ik ben me daar steeds verder in aan het verdiepen. Bij het bureau waar ik jaren heb gewerkt, lag mijn focus op Display advertising via DV360. Dit is een geavanceerde versie van display via Google Ads. Ik ben hier expert in, maar de klanten die dit willen inzetten gaan vaak naar een bureau in plaats van een freelancer. Dat is niet erg, ik vind het persoonlijke content met mijn klanten juist fijn.
Het belangrijkste is dat bijna alle bedrijven op zoek zijn naar het vergroten van hun naamsbekendheid en meer relevant verkeer krijgen op hun website. En daar kan ik ze eigenlijk altijd wel mee helpen.
Hoe ziet onze samenwerking eruit?
Om te zorgen voor een goede samenwerking bespreek ik graag vooraf jouw doelen en doelstellingen. Ik gebruik geen standaard werkwijze, maar maak graag een plan (of training) op maat.
Vooraf maken we duidelijke afspraken over het doel, de Key Performance Indicators (KPI’s) en een planning. Met deze informatie kan ik een gedegen strategie maken. Gedurende onze samenwerking ben ik jouw aanspreekpunt en rapporteer ik met regelmaat.
Door direct contact te houden, kunnen we de campagne regelmatig bijsturen voor optimale resultaten.
Voor wie werk je?
Ik werk voor iedereen die een positieve impact wil maken. Voor social enterprises, grote en kleine merken en zowel voor profit als non-profit organisaties.
Op het moment werk ik o.a. voor Helder Yoga, Nudge Cycling, Richt Coaching, Uitgeverij Jan van Arkel en Raakkracht.
Wat betekent This is Gesty?
Gesty komt van het woord geste en betekent ‘goede bedoeling’ of ‘een gebaar van goede wil’. Dat is precies wat ik met mijn onderneming wil doen iets goeds doen voor de wereld.
Wil je vrijblijvend kennismaken?
Ga dan mee op een natuurtje. Tijdens een wandeling in de natuur leren we elkaar kennen en bespreken we hoe een mogelijke samenwerking eruitziet.